Zaktraining voor thuis, zonder zak!

Warm up algemeen:

30 sec jumping jacks
30 sec knie heffen
30 sec hakken billen
30 sec boksloop
30 springen voor / achter met twee voeten tegelijk.
30 sec roteren op de plaats ( zetten de voeten smal en spring om je as heen / salsa met een sprongetje )

 

Ronde 1:

–       10 burpees
–       2 min schaduwboksen

  1. Enkele stoot voorhand (direct, opstoot of hoek), daarna roteren om voorste been)
  2. Enkele stoot stoothand (direct, opstoot of hoek), daarna roteren om voorste been)

–       30 seconden rust

 

Ronde 2:

–       10 burpees
–       2 min schaduwboksen

  1. Twee stoten vanuit de voorhand  (direct, opstoot of hoek), daarna roteren om voorste been)
  2. Twee stoten vanuit de voorhand  (direct, opstoot of hoek), daarna roteren om voorste been)

–       30 seconden rust

 

Ronde 3:

–       10 burpees
–       2 min schaduwboksen

  1. Drie / vier stoten beginnen met de voorhand (direct, opstoot of hoek), daarna roteren om voorste been)
  2. Drie / vier stoten beginnen met de stoothand (direct, opstoot of hoek), daarna roteren om voorste been)

–       30 seconden rust

 

Ronde 4 :

–       10 burpees
–       2 min schaduwboksen

  1. Vrijwerken voorhand inleiden, daarna roteren om voorste been met in en uitstappen
  2.  Vrijwerken stoothand inleiden, daarna roteren om voorste been met in en uitstappen

–       30 seconden rust

 

Ronde 5 :

–       10 burpees
–       2 min schaduwboksen

1. Vrijwerken op je maximale snelheid. Snel stoten en snel verplaatsen.

–       30 seconden rust

 

 

Photo: Gerben van der Rijt

Info

Gepost: 17-mrt
Credits Marvin Michel en Dennis Wijnhold

VG Mag Recent

Naar VG mag